Trainingen

Kijkbeeld verzorgt een aantal trainingen die uw medewerkers een kijk geven op de bedrijfsprocessen binnen uw organisatie.  Door te visualiseren ontstaat er, bij de vaak prachtige woorden op papier, een duidelijk beeld bij uw medewerkers. Dit visualiseren gebeurt door middel van het kijken naar afbeeldingen of door te gaan fotograferen met het team. Afhankelijk van het doel wat u met uw bedrijf en het team heeft, kan dit leiden tot inzicht, draagkracht, een betere samenwerking, een meer open communicatie of een helder plan om als team mee aan de slag te gaan.

Kijkbeeld biedt de volgende mogelijkheden.

Training: De Visie Visueel
Wanneer u nieuwe medewerkers aanneemt verwacht u vanzelfsprekend dat zij gaan werken conform de missie en visie van uw organisatie. Wanneer we deze visie en missie lezen, staan er mooie goed doordachte formele woorden. Door middel van de training: De Visie Visueel ontstaat er een duidelijk beeld bij deze woorden en geeft het inzicht in hoeverre er momenteel al conform deze visie wordt gewerkt en waar er nog verbeterpunten liggen.

De training betreft maatwerk en zal worden toegespitst op de eigen situatie binnen uw bedrijf. De training vindt plaats op de eigen locatie of op een locatie naar keuze.

Globaal genomen komen de volgende onderdelen aan bod.

  • Wat zijn een visie en een missie?
  • Wat is de visie en missie binnen onze organisatie?; welk beeld hebben we hierbij
  • Hoe komt deze tot uitvoer? (fotograferen met het team)
  • Welke kwaliteiten hebben we in huis
  • Welke kwaliteiten missen we
  • Hoe kijken we samen naar de toekomst
  • Aangevuld met uw eigen specifieke wensen

Allereerst zal Kijkbeeld een oriënterend gesprek met u hebben waarin we uw wensen, doelen en onze mogelijkheden bespreken. Vervolgens zal er een vrijblijvende offerte op maat worden gemaakt.

Training: Focus op de Klant
Wanneer u binnen uw organisatie met klanten te maken heeft is het van belang dat uw medewerkers klantvriendelijk en klantgericht te werk gaan. Wat is het verschil? Hoe klantgericht en klantvriendelijk zijn uw medewerkers? Is uw organisatie klantgericht ingericht? Hoe klantgericht, klantvriendelijk vinden de medewerkers zichzelf? Wat is het belang van klantvriendelijk en klantgericht zijn?  Al deze onderwerpen maar ook de onderwerpen die op uw organisatie met betrekking tot dit onderwerp van toepassing zijn, komen aan bod. In deze training wordt door middel van afbeeldingen en het samen fotograferen de focus op de klant gericht.

Het betreft een training op maat. Allereerst zal Kijkbeeld een oriënterend gesprek met u hebben waarin we uw wensen, doelen en onze mogelijkheden bespreken. Vervolgens zal er een vrijblijvende offerte worden gemaakt.

Training:  Veiligheid in Beeld
Binnenkort start Kijkbeeld in samenwerking met de organisatie Sportiv met een module die erop gericht is om de veiligheid binnen uw bedrijf in beeld te brengen. Sportiv is gericht op de integrale veiligheid binnen de sportbranche. Meer informatie volgt later op deze site. Wilt u nu vast meer informatie? Neem dan contact op met ons.

Training op maat voor uw eigen bedrijfsproces
Iedere organisatie heeft te maken met eigen bedrijfsprocessen. Ieder bedrijf verkeert ook in een andere fase. Er kunnen allerlei processen gaande zijn die u eens onder de aandacht zou willen brengen bij uw medewerkers. Kijkbeeld helpt u met het visualiseren en maakt indien mogelijk een training op maat. Neemt u gerust contact op dan kijken we samen verder naar de mogelijkheden.

Wilt u eerst meer informatie ? Neem contact op. We helpen u graag verder